ROSWELL NA KANALE NOVA

Wszystko o serialu, książkach, DVD, WB, UPN...
wozienka
Gość
Posts: 2
Joined: Sat Jul 12, 2003 7:36 pm
Location: nowa ruda
Contact:

ROSWELL NA KANALE NOVA

Post by wozienka » Tue Jul 29, 2003 12:21 am

Cześć piszę na tym forum pierwszy raz, bylam wcześniej juz zalogowana ale nie mialam nic ciekawego do napisania. Od początku istnienia tego forum czytam wasze posty.
Teraz znalazłam coś ciekawego, co może was zainteresować (mozliwe że o tym wiecie). Dzisiaj przełązając kanały w tv wpadłam na Roswell na czeskim kanale Nova, więc jeśli kogoś to interesuje - codziennie od poniedziałku do piątku leci o godzinie... No właśnie, ja zaczęłam oglądać o 14:10, ale w programie telewizyjnym napisali, że zaczyna się o 14:40. Nie wiem, coś jest pomieszane, ja jutro o 14 będę już przy telewizorku.
Aha, dzisiaj był odcinek "Harvest" czyli 6. odcinek drugiej serii.
To tyle co chciałam napisać, mam nadzieję, że komuś się przyda ta wiadomość, a jak nie, to trudno.
Pozdrawiam, do usłyszenia
Wozienka

User avatar
Maxel
Fan
Posts: 671
Joined: Mon Jul 28, 2003 2:07 pm
Location: Wawa
Contact:

Post by Maxel » Tue Jul 29, 2003 1:15 pm

Dziekie za info :)
Po co człowiek żyje ?Aby byćoczamiuszamii sumieniemStwórcy WszechświataTy baranie][-][ ][_][ ][\/][ //-\ ][\][

corner

Post by corner » Thu Aug 14, 2003 11:21 pm

Ach! Roswell po czesku to najśmieszniejsza komedia. Nawet smutne sceny stają się idiotyczne. Na Novej wszystko jest dokładnie dubbingowane (nie ma lektora, tylko aktorzy wypowiadają swoje kwestie). Nie słychać w tle angielskich głosów. I wszystko jest dubbingowane - i śmiech Marii, i postękiwanie Tess i wszystko. Muszę powiedzieć, że serial dużo traci... Aha, na Novej kończy się właśnie drugi sezon, a godzina rozpoczęcia jest strasznie różna i często niezależna od programu tv, nawet tego w telegazecie na Novej...

User avatar
natalii
Zainteresowany
Posts: 306
Joined: Wed Jul 30, 2003 1:41 am
Location: Poznań

Post by natalii » Thu Aug 14, 2003 11:27 pm

Ja nie mam tego kanału i bardzo żałuję bo obojętnie jaki to język to i tak jest moje kochane roswell :)

User avatar
maddie
Fan
Posts: 970
Joined: Sat Jul 12, 2003 5:47 pm
Location: Kostrzyn k/Poznania
Contact:

Post by maddie » Fri Aug 15, 2003 12:09 pm

Nie mam Novej :( , za daleko Czech...
Image

Vilandra
Nowicjusz
Posts: 95
Joined: Sun Aug 03, 2003 8:00 pm
Location: Antar
Contact:

Post by Vilandra » Fri Aug 15, 2003 4:30 pm

Maddie, ja tez nie mam Novej... mam tylko 5 programoof... TVP 1, TVP 2, TVP 3, Polsat i TVN...
"Kocham moich fanów, którzy są ze mną na dobre i na złe!" Niejaki Sven "Hanni" Hannawald

User avatar
maddie
Fan
Posts: 970
Joined: Sat Jul 12, 2003 5:47 pm
Location: Kostrzyn k/Poznania
Contact:

Post by maddie » Fri Aug 15, 2003 9:43 pm

Witaj w klubie :D , ale ja mam jeszcze jakas satelite w piwnicz, wiec jak potrzebuje TV4, albo cos niemieckiego to ja wyciagam. Czasem tesh mam Cyfre +, tata jest elektronikiem, i zajmuje sie tesh TV, i Cyfra, wiec jak jest na stanie w warsztacie to ja przywozi na kilka dni :D
Image

Ewa
Gość
Posts: 40
Joined: Sun Aug 03, 2003 12:35 pm
Location: Brzeg opolski

Post by Ewa » Sat Aug 23, 2003 9:34 am

Dzieki za inrormacje.
Od czasu do czasu ogladam na novej :lol:
evi

User avatar
Tośka
Zainteresowany
Posts: 458
Joined: Fri Aug 15, 2003 2:05 pm
Location: Kraków
Contact:

Post by Tośka » Sat Aug 23, 2003 9:49 am

A ja tego nie moge obejżeć :cry: nie mam tego kanału...:cry:

Ewa
Gość
Posts: 40
Joined: Sun Aug 03, 2003 12:35 pm
Location: Brzeg opolski

Post by Ewa » Sat Aug 23, 2003 10:36 am

Tośka przyjedz do mnie hehehehehe :P
evi

Asia
Zainteresowany
Posts: 426
Joined: Sat Jul 26, 2003 7:26 pm
Location: Zabrze

Post by Asia » Sat Aug 23, 2003 11:43 am

rzeczywiscie - parodia roswell....
THERE'S TRUTH TO EVERY RUMOR

Ewa
Gość
Posts: 40
Joined: Sun Aug 03, 2003 12:35 pm
Location: Brzeg opolski

Post by Ewa » Sat Aug 23, 2003 8:24 pm

wiesz czasami fajnie obejrzec jeszcze raz roswell
evi

Asia
Zainteresowany
Posts: 426
Joined: Sat Jul 26, 2003 7:26 pm
Location: Zabrze

Post by Asia » Sun Aug 24, 2003 2:49 pm

no wiem wiem!!!
ale nie dość, ze dziwnie sie na to patrzy, to jeszcze ten język rozśmiesza...
no ale w koncu oni tak samo mogą pomyślec o naszym języku..
THERE'S TRUTH TO EVERY RUMOR

Ewa
Gość
Posts: 40
Joined: Sun Aug 03, 2003 12:35 pm
Location: Brzeg opolski

Post by Ewa » Mon Aug 25, 2003 4:54 pm

w sumie masz racje,ale mozesz przyciszyc telewizor i dac na full wieze z jakas fajna muzyczka albo sama sobie tłumacz po polsku :-)
evi

Carla
Gość
Posts: 5
Joined: Sun Aug 24, 2003 8:26 pm
Location: Białystok
Contact:

Post by Carla » Mon Aug 25, 2003 6:05 pm

A ja nawet nie wiem czy ma Novę :( Jakoś mnie to nigdy nie zainteresowało. Dubbingi na serialach mimo iż są chwilami zabawne, to jednak ogólnie są straszne. Tak samo robią w Niemczech. Wiem, bo oglądałam na niemieckim kanale jakies anime. I przez ten dubbing, kiedy nie słychać japońskich słów całośc ogromnie dużo traci i aż przechodzi ochota na oglądanie. Dlatego nie zamierzam nawet szukać Roswell na czeskim kanale, chyba że już naprawdę będę w depresji z powodu braku Roswell na Polsacie :D

User avatar
Nan
Hybryda
Posts: 2781
Joined: Sat Jul 12, 2003 6:27 pm
Location: Warszawa

Post by Nan » Tue Aug 26, 2003 10:53 pm

Jak ja bym chciała obejrzeć Roswell po czesku... No dobrze, może nie tylko po czesku, po francusku, bo oni mają hopla z dubbingiem... Albo po arabsku, och, to by dopiero było... Ale niestety - mogę sobie pomarzyć...
Image

Ewa
Gość
Posts: 40
Joined: Sun Aug 03, 2003 12:35 pm
Location: Brzeg opolski

Post by Ewa » Tue Aug 26, 2003 11:26 pm

po fancusku Roswell to dziwnie dla mnie
evi

User avatar
tigi
Zainteresowany
Posts: 372
Joined: Fri Aug 01, 2003 6:30 pm
Location: Poznań
Contact:

Post by tigi » Tue Aug 26, 2003 11:43 pm

A ja obejrzałabym Roswell w byle jakim języku, nawet gdyby miał być to chiński, tylko po to żeby obejrzeć.

User avatar
piter
Wieczna zrzęda
Posts: 1724
Joined: Thu Aug 07, 2003 2:57 pm
Location: warszawa
Contact:

Post by piter » Wed Aug 27, 2003 2:11 am

recepta na sukces jest prosta: ogladacie roswella bez dzwieku, za to ze scenariuszem w reku - to prawie jak napisy :D
dzien dobry. jestem piter i wszystkich lubie.

Asia
Zainteresowany
Posts: 426
Joined: Sat Jul 26, 2003 7:26 pm
Location: Zabrze

Post by Asia » Wed Aug 27, 2003 3:28 pm

w szwecji maja sie spoko - tam do kazdego obcojęzycznego programu daja napisy, a film czy serial leci w oryginale. Fajnie sie na to patrzylo, nawet troszke szwedzkich słowek sie nauczylam
THERE'S TRUTH TO EVERY RUMOR

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 1 guest