O czym...

Poznajmy się bliżej...

Moderators: ciekawska_osoba, lizzy_maxia

User avatar
ALEX_WHITMAN
Redaktor
Posts: 92
Joined: Thu Aug 14, 2003 7:31 pm
Location: Poznań
Contact:

O czym...

Post by ALEX_WHITMAN » Sat Oct 30, 2004 10:18 am

... chcielibyście pogadać??? NIestety mimo iz studiuję zaocznie, mam mało czasu na cokolwiek, ale mimo wszystko nadal chcę być moderatorem tegoż forum, ale niestety widzę, że tu jest dość mały ruch... Dlatego mam pytanie. O czym chcielibyście pogadać??? Jakie tematy w ramach drugiego sezonu was interesują... Wszelkie propozycje mile widziane :) Więc, nie dajcie długo czekać... Piszcie...
ALEX WHITMAN autor fan-ficków oraz jeden z redaktorów strony http://www.roswell.pl

User avatar
{o}
o'Admin
Posts: 1665
Joined: Tue Jul 08, 2003 10:31 am
Location: Opole
Contact:

Post by {o} » Sat Oct 30, 2004 10:39 am

Gdyby chcieli o czymkolwiek, to by sobie założyli temat sami - nie potrzebują do tego moderatora...
התשׂכח אשׂה עולה מרחם בן בטנה גם אלה תשׂכחנה ואנכי לא אשׂכחך
הן על כפים חקתיך

comprendo.info - co autor miał na myśli - interpretacje piosenek

Guest

Post by Guest » Sat Oct 30, 2004 12:08 pm

Wiem, ale chciałem się po prostu odezwać :) No i może zmobilizować ich do działania.

User avatar
piter
Wieczna zrzęda
Posts: 1724
Joined: Thu Aug 07, 2003 2:57 pm
Location: warszawa
Contact:

Post by piter » Sat Oct 30, 2004 12:44 pm

:shock:
no jak to... :shock:
naprawde mozemy zakladac wlasne tematy..? :shock:
cholera.. kto by pomyslal... :shock:

ps: mysle, ze w ramach drugiego sezonu chcialbym porozmawiac o Shiri... 8)

ps2: {o}, jak sie ma czestotliwosc bywania na forum Alexa do jego bycia moderatorem..? :twisted: o ile pamietam, podales to jako jedno z kryteriow dl Lucy 8) czyzby rozne zasady dla roznych person? :roll:
dzien dobry. jestem piter i wszystkich lubie.

User avatar
{o}
o'Admin
Posts: 1665
Joined: Tue Jul 08, 2003 10:31 am
Location: Opole
Contact:

Post by {o} » Sat Oct 30, 2004 1:06 pm