Fan arty innych par

Forum poświęcone bohaterom serialu

Moderator: Galadriela

Post Reply
User avatar
Tośka
Zainteresowany
Posts: 458
Joined: Fri Aug 15, 2003 2:05 pm
Location: Kraków
Contact:

Fan arty innych par

Post by Tośka » Sat Nov 22, 2003 11:17 am

Tutaj wrzucajmy fan arty lub fotki innych par np. Liz&Kyla
Image
Liz i Tess
Image
Issy i Tess Image Kyle Liz i Tess Image
Take my hand and if I'm lying to youI'll always be alone, if I'm lying to you

User avatar
lizzy_maxia
Fan
Posts: 888
Joined: Fri Jul 25, 2003 10:01 am
Location: Łódź, my little corner of the world...
Contact:

Post by lizzy_maxia » Sat Nov 22, 2003 9:06 pm

To jest śliczne, mam nadzieję, że wyjdzie:
Kathy i Bren :)
Image
Tessie & Maria :D
Image
A teraz mamy rebelię :P
Image
A teraz cliffki :P
Image
Image

User avatar
Ramzes
Fan...atyk
Posts: 1259
Joined: Thu Sep 04, 2003 9:48 pm
Location: moje miasto Tarnowem zwane

Post by Ramzes » Sat Nov 22, 2003 10:15 pm

pierwsze jest fajne ale niestety drugiego nie widze ale reszte tak ... :wink:
Tośka drugie jest poprostu ... :twisted:
Lubi mnie tu niewielu :p
A większość nienawidzi :]

User avatar
maddie
Fan
Posts: 970
Joined: Sat Jul 12, 2003 5:47 pm
Location: Kostrzyn k/Poznania
Contact:

Post by maddie » Sun Nov 23, 2003 2:34 pm

Ta pierwsza Lizzy_maxia jest spoko :!:

Kivar&Vill
Image

AVA&Liz

Image
Image

Guest

Post by Guest » Mon Nov 24, 2003 7:28 pm

Tak, to moje pierwsze jest wybitne, bardzo bardzo mi siępodoba i dlatego, choć to nie do końca związane z tematem, zamieszczę też coś podobnego, mianowicie Jasona i Shiri (z tej samej jak mniemam serii):
Image
I Maria z Miśkiem:
Image
Image
To już chyba było, ale nie w tym topicu, więc:
Image
Wiem, że moze powinny te 3 poprzednie znaleźć się w temacie o Cukiereczkach, ale niech będą tutaj!
I to też, ale...co tam, niech stracę :P
Image
Dobra, starczy na dziś :)

User avatar
lizzy_maxia
Fan
Posts: 888
Joined: Fri Jul 25, 2003 10:01 am
Location: Łódź, my little corner of the world...
Contact:

Post by lizzy_maxia » Mon Nov 24, 2003 7:31 pm

Sorki ogromne, ten gość wyżej to ja, tylko zapomniałam sięzalogować. I sorki, że nic nie widać, oprócz pierwszego zdjątka :(

User avatar
megi
Nowicjusz
Posts: 112
Joined: Mon Aug 11, 2003 7:22 pm
Location: Łomża
Contact:

Post by megi » Mon Nov 24, 2003 10:35 pm

Image
Image
Fanarty par, albo... trójkątów :wink:
Image
[/img]
"Przyszłość jest prezentem,jaki robi nam przeszłość"Andre MalrauxImage

User avatar
piter
Wieczna zrzęda
Posts: 1724
Joined: Thu Aug 07, 2003 2:57 pm
Location: warszawa
Contact:

Post by piter » Mon Nov 24, 2003 11:07 pm

trojkaty gora 8)
dzien dobry. jestem piter i wszystkich lubie.

User avatar
Ramzes
Fan...atyk
Posts: 1259
Joined: Thu Sep 04, 2003 9:48 pm
Location: moje miasto Tarnowem zwane

Post by Ramzes » Tue Nov 25, 2003 3:19 pm

normalnie trójkat jest spoko ... :twisted: prosze wiecej takich... 8)
Lubi mnie tu niewielu :p
A większość nienawidzi :]

User avatar
Tośka
Zainteresowany
Posts: 458
Joined: Fri Aug 15, 2003 2:05 pm
Location: Kraków
Contact:

Post by Tośka » Tue Nov 25, 2003 6:30 pm

Chciałam zauważyć że tu mamy wklejac fan arty innych par czyli nie "tradycyjnych"
Take my hand and if I'm lying to youI'll always be alone, if I'm lying to you

User avatar
Graalion
Mroczny bóg
Posts: 2018
Joined: Sat Jul 12, 2003 8:10 pm
Location: Toruń, gdzie 3 małe kocięta tańczą na kurhanach swych wrogów
Contact:

Post by Graalion » Tue Nov 25, 2003 6:38 pm

normalnie trójkat jest spoko ... :twisted: prosze wiecej takich...

Popieram :D Oczywiście więcej fotek tego trójkąta 8)
"Please, God, make everyone die. Amen."
Wieczorny pacierz Scratch'a ("PvP")

User avatar
Justynka
Starszy nowicjusz
Posts: 187
Joined: Sat Aug 16, 2003 5:43 pm
Location: Toruń...

Post by Justynka » Wed Nov 26, 2003 11:16 pm

Ja też coś wkleje tylko nie wiem czy mi wyjdzie i nie wiem czy wyzej juz ktos tego nie wklejał bo większości zdjęć nei widzę
:
Image
Image
[/img]http://justynka81.w.interia.pl/misiekites.jpg[/img][/img]
Image

User avatar
Justynka
Starszy nowicjusz
Posts: 187
Joined: Sat Aug 16, 2003 5:43 pm
Location: Toruń...

Post by Justynka » Wed Nov 26, 2003 11:17 pm

to się nie wkleiło :
Image
Image

User avatar
Justynka
Starszy nowicjusz
Posts: 187
Joined: Sat Aug 16, 2003 5:43 pm
Location: Toruń...

Post by Justynka » Wed Nov 26, 2003 11:22 pm

no to jak się rozpędziłam to jeszcze pare :
Image

Image
Image
Image

User avatar
megi
Nowicjusz
Posts: 112
Joined: Mon Aug 11, 2003 7:22 pm
Location: Łomża
Contact:

Post by megi » Wed Nov 26, 2003 11:23 pm

Te pierwsze z Marią i Kyle'm całkiem fajne. :devil: Na marginesie: czy wy też widzicie zamiast pierwszych obrazków napisy FRIKO.PL :?:
"Przyszłość jest prezentem,jaki robi nam przeszłość"Andre MalrauxImage

User avatar
piter
Wieczna zrzęda
Posts: 1724
Joined: Thu Aug 07, 2003 2:57 pm
Location: warszawa
Contact:

Post by piter » Wed Nov 26, 2003 11:30 pm

na tym pierwszym ciekawie wygladaja dwie dolne gwiazdki.. :twisted:
dzien dobry. jestem piter i wszystkich lubie.

User avatar
Justynka
Starszy nowicjusz
Posts: 187
Joined: Sat Aug 16, 2003 5:43 pm
Location: Toruń...

Post by Justynka » Thu Nov 27, 2003 12:15 am

też je widzę.. chyba coś Tośce nawaliło
Image

User avatar
Graalion
Mroczny bóg
Posts: 2018
Joined: Sat Jul 12, 2003 8:10 pm
Location: Toruń, gdzie 3 małe kocięta tańczą na kurhanach swych wrogów
Contact:

Post by Graalion » Thu Nov 27, 2003 1:15 am

"Maria & Kyle" bardzo ładnie zrobione :tak:
"Please, God, make everyone die. Amen."
Wieczorny pacierz Scratch'a ("PvP")

User avatar
maddie
Fan
Posts: 970
Joined: Sat Jul 12, 2003 5:47 pm
Location: Kostrzyn k/Poznania
Contact:

Post by maddie » Thu Nov 27, 2003 12:08 pm

Ten z Marią i Kylem fajny jest, ale bardzo mi się podoba ten ostatni i mina Kyla! :haha: :mrgreen: :cheesy:
Image

User avatar
Tośka
Zainteresowany
Posts: 458
Joined: Fri Aug 15, 2003 2:05 pm
Location: Kraków
Contact:

Post by Tośka » Thu Nov 27, 2003 4:26 pm

Nie mi coś nawaliło tylke ten arty były ze str. hotaru a o ile wiem przenosi sie na inny serwer więc moze dlatego...pozatym jeszcze nie dawno widziałam wszystkie..:-/
Take my hand and if I'm lying to youI'll always be alone, if I'm lying to you

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests