Spojrzenie na Roswell okiem Xandera

Śmieszne, głupie, absurdalne... Najzabawniejsze forum roswelliańskie.

Moderator: piter

Xander
Fan
Posts: 700
Joined: Sat Aug 16, 2003 6:49 pm

Spojrzenie na Roswell okiem Xandera

Post by Xander » Tue Feb 24, 2004 12:03 am

Od jutra zaczynam serie wykładów na temat Roswell...
Zapnijcie pasy...

User avatar
piter
Wieczna zrzęda
Posts: 1724
Joined: Thu Aug 07, 2003 2:57 pm
Location: warszawa
Contact:

Post by piter » Tue Feb 24, 2004 12:14 am

DAWAAAAJ!!!!! 8)
JESSSS!!!!! 8)

gdyby mnie jeszcze obchodzilo co sie dzieje na tym forum, to pewnie bym Ci napisal, ze jestes nudny, zarozumialy i w gruncie rzeczy naiwny.. ale, ze mam to gdzies, to nie napisze :lol:
dzien dobry. jestem piter i wszystkich lubie.

User avatar
Nan
Hybryda
Posts: 2781
Joined: Sat Jul 12, 2003 6:27 pm
Location: Warszawa

Post by Nan » Tue Feb 24, 2004 4:24 pm

Xander, czyżbyś obejrzał więcej odcinków?
Ale popieram Pitera, dawaj te wykłady 8) Jestem ciekawa 8)
Image

Xander
Fan
Posts: 700
Joined: Sat Aug 16, 2003 6:49 pm

Post by Xander » Tue Feb 24, 2004 6:04 pm

Wykład I:

<center> Mój pierwszy raz </center>



Roswell, opowieść...

<center> ... o miłości, przyjaźni, szczęsciu,
nienawiści, zdradzie, rozczarowaniu,
krzywdzie, bólu fizycznym, psychicznym,
anemii, miłosnikach bobrów, alkoholiźmie,
jedzonku, narkomanii, nimfomanii, zoofilii,
nekrofilii, pedofilii i tym podobnych zapedach
z długimi nazwami... </center>



Nastąpił ten dzień. Agnieszka przyniosła mi kasety z pierwszym sezonem "Roswell - w kręgu tajemnic". Zasiedliśmy wygodnie przed telewizorem, ze względów bezpieczeństwa ja zająłem sie obsługą sprzętu. Stało sie. Czołówka... leci...

Aga: To "Pilot"...
Xander ( z głupim usmiechem): A gdzie Oni lecą ?
{Zostaje uderzonym pilotem w ręke - to są didaskalia, gdyby ktoś pytał}

Dobra. Bar, krzątają sie jakieś kelnerki... jedna całkiem milutka brunetka... i druga blondynka, ochrzczona "Zemstą fryzjera". Rozmawiając o pudlach... ja sie zwierzętami nie interesuje, wiec chyba nie zrozumiałem żartu, ale Aga sie uśmiecha, więc trzeba pokazać ząbki.

Xander: Dobre...
Aga: Ona ma świetne teksty :D

Oglądamy dalej. Dwóch gości sie kłóci, fajnie, może bedzie bójka... Jest ! Pada strzał ! Niestety trafili brunetke, a szkoda bo gdyby blondyna dostała w głowe musieliby ją ogolić przed operacją (mówie to z troski o jej image). Podbiega do nie niej brunet, jego oczy wyglądaja jak u "smutnego delfinka vel. zbitego szczeniaczka"... coś mówi a potem zaczyna jej naciskać na brzuch...

Xander: Co On z Sanepidu jest ? Oni wszedzie rece wpychają...
Aga: Cicho ! Oglądaj !

Patrzą sobie głeboko w oczy, przypomina mi sie scena z Casablanki. Nagle retrospekcja, widzimy mała dziewczynke i przyglądającego sie jej chłopca.... potem jakieś dziwne obrazy.
Analiza. Możliwości: 1) Hipisi dodali im "ziółek" do Tabasco, 2) Z tym gościem jest coś nie tak. [Wybrałem mozliwośc nr 2, watpie w szerzenie pronarkotykowych poglądów w USA - przyp. Xander]
Rana dziewczyny w cudowny sposób znika. Wnioski. 1) Rany same nie znikają, 2) Brunet to syn Zbyszka Nowaka z polsatowskiego programu "Ręce które leczą" 3) Jestem głodny...
Potem On i jego przyjaciel z fajną fryzurą znikają....

CDN.

Zapraszam na drugi odcinek pt. "Roswell. Xander. Kosmici"
Last edited by Xander on Tue Feb 24, 2004 6:32 pm, edited 1 time in total.

User avatar
{o}
o'Admin
Posts: 1664
Joined: Tue Jul 08, 2003 10:31 am
Location: Opole
Contact:

Post by {o} » Tue Feb 24, 2004 6:29 pm

Hm... ciekawe, ciekawe. Ale w chwili obecnej nadaje się do Miodzio :P
התשׂכח אשׂה עולה מרחם בן בטנה גם אלה תשׂכחנה ואנכי לא אשׂכחך
הן על כפים חקתיך

comprendo.info - co autor miał na myśli - interpretacje piosenek

Xander
Fan
Posts: 700
Joined: Sat Aug 16, 2003 6:49 pm

Post by Xander » Tue Feb 24, 2004 6:34 pm

Heh... to w 100% "True Story"

User avatar
Nan
Hybryda
Posts: 2781
Joined: Sat Jul 12, 2003 6:27 pm
Location: Warszawa

Post by Nan » Tue Feb 24, 2004 8:47 pm

Dalej, Xander, dalej 8) Żadne Miodzio, {o}, to są bardzo poważne sprawy 8) Zaczyna się świetnie. Piterowi zapewnie również się spodoba i powie coś i fryzurce Marii :wink: Tylko powiedz mi, dlaczego miłość do bobrów, bo na to akurat nie wpadłam. Znowu czyjaś fryzura skojarzyła ci się z ogonem bobra...? A może jakaś inna część ciała, co?
Image

Xander
Fan
Posts: 700
Joined: Sat Aug 16, 2003 6:49 pm

Post by Xander » Tue Feb 24, 2004 8:58 pm

Przyjmuje propozycje tematów, które chcielibyście aby były poruszone na wykładach :)

User avatar
Nan
Hybryda
Posts: 2781
Joined: Sat Jul 12, 2003 6:27 pm
Location: Warszawa

Post by Nan » Tue Feb 24, 2004 9:15 pm

Pewnie tym samym narażam się forumowym Dreamersom, ale ja poproszę o spojrzenie na Maxa i Liz, jak i Maxa i Tess. Jestem ciekawa, co będziesz miał do powiedzenia na te tematy... Czekam z niecierpliwością na następny wykład - możesz mnie wciągnąć na listę stałych słuchaczy (ciekawe kiedy ktoś się zapyta, co zrobiłam z Nan, która kiedyś była...).
Image

User avatar
NISZA
Nowicjusz
Posts: 68
Joined: Sat Aug 30, 2003 9:50 pm
Location: Gliwice
Contact:

Post by NISZA » Fri Feb 27, 2004 10:08 pm

He he…!! Xander to nie tak całkiem "True Story” :P- bo w Pilocie (przynajmniej na Polsacie) nie było czołówki ;)
"TO MY TWORZYMY SWÓJ LOS"Niech moc "Czechosłowaków" będzie z wami!!!

Asia
Zainteresowany
Posts: 426
Joined: Sat Jul 26, 2003 7:26 pm
Location: Zabrze

Post by Asia » Fri Feb 27, 2004 10:37 pm

Heheh dobre Nisza. Ale moze Xanderkowi chodzilo po prostu o napisy...

Mam nadzieje, ze jakos to wydluzysz, bo to dopiero 5 minut odcinka, a gdzie tam 45 :)
THERE'S TRUTH TO EVERY RUMOR

User avatar
NISZA
Nowicjusz
Posts: 68
Joined: Sat Aug 30, 2003 9:50 pm
Location: Gliwice
Contact:

Post by NISZA » Fri Feb 27, 2004 10:43 pm

Do napisów jeszcze nie doszedł :P – one zaczynają się dopiero od momentu kiedy ojciec Liz wchodzi do Crashdown. A Swoją drogą to w Pilocie w ogóle nie było czołówki czy tylko u nas??
"TO MY TWORZYMY SWÓJ LOS"Niech moc "Czechosłowaków" będzie z wami!!!

Guest

Post by Guest » Fri Feb 27, 2004 10:57 pm

ja chcialem tylko powiedziec, ze od momentu konca pierwszego, wyklady Xandera bardzo mi sie podobaja.

User avatar
piter
Wieczna zrzęda
Posts: 1724
Joined: Thu Aug 07, 2003 2:57 pm
Location: warszawa
Contact:

Post by piter » Fri Feb 27, 2004 11:00 pm

to ja bylem... (nie chce byc posadzany o strach przed wyrazaniem wlasnych opinii :lol:)
dzien dobry. jestem piter i wszystkich lubie.

User avatar
brendanferhfan
Zainteresowany
Posts: 480
Joined: Fri Feb 13, 2004 4:52 pm

Post by brendanferhfan » Fri Feb 27, 2004 11:39 pm

nawet niezly ten wyklad :) (jesli to true story bo jakos nie chce mi sie wiezyc ze w ciagu kilku sekund miales tyle mysli o fryzie Marii :) no ale dobra uwierze) czekam na cd.

liz
Fan
Posts: 569
Joined: Sun Dec 21, 2003 5:31 pm

Post by liz » Thu Mar 04, 2004 4:14 pm

Xander, czemu już nie dodajesz następnych części? Mi się podobają :D

User avatar
Issy
Starszy nowicjusz
Posts: 192
Joined: Thu Nov 13, 2003 4:58 pm

Post by Issy » Thu Mar 04, 2004 5:26 pm

Rzeczywiście bardzo ciekawe sa te wykłady i niezwykle zabawne. Niezłe spostrzeżenia odnośnie postaci i akcji :wink: Ale coś opóźniasz się z kolejnym odcinkiem. :roll:
Image

User avatar
Hotaru
Fan...atyk
Posts: 1081
Joined: Sat Jul 12, 2003 7:58 pm
Location: Krasnalogród ;p
Contact:

Post by Hotaru » Thu Mar 04, 2004 5:42 pm

Hm, pierwsze napisy w pierwszym odcinku pojawiły sie juz po kilku sekundach - w końcu tam był jeden wielki napis! I to była cała czołówka w naszej wersji. Nie mam za to zielonego pojecia, czy to nasza polska specyfikacja, bo odcinek w divxie mam z polsatu, skompresowany zreszta po prostu beznadziejnie....
Image

User avatar
luki
Twórca
Posts: 431
Joined: Tue Jul 08, 2003 12:20 pm
Location: Pomorze Środkowe
Contact:

Post by luki » Thu Mar 04, 2004 11:54 pm

Pilot jak wszystkie Piloty, rządzi się osobnymi prawami. Nie zapominajcie, że jest to jedynie zapowiedź serialu, i nie nigdy pewności, że będzie to kontynuowane. Stąd m.in. brak czołówki.

User avatar
LEO
Minstrel przy dworze Czasu
Posts: 978
Joined: Fri Sep 12, 2003 7:16 pm

Post by LEO » Sat Mar 06, 2004 12:41 pm

Ponieważ mam nadzieję, ze cykl tych wykładów przeciągnie się na całą pierwszą serię, to bardzo proszę jeszcze pozostawić ten temat w ... pierwszej serii. Mam nadzieję, że Xander nie zrezygnował z dalszych części?
"...I'm a member of that group of... outsiders. So... thank you, Roswell... Thank you for... for letting me live among you...Thank you for giving me a home... "

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest