Artyści muzycy: kontrowersje i komercja

Rozmowy o muzyce z Roswell i nie tylko...

Moderator: LEO

Post Reply
User avatar
LEO
Minstrel przy dworze Czasu
Posts: 978
Joined: Fri Sep 12, 2003 7:16 pm

Artyści muzycy: kontrowersje i komercja

Post by LEO » Sat Jan 10, 2004 10:57 pm

[temat wydzielony z http://roswell.xcom.pl/forum/viewtopic.php?t=802]

Nie jestem fanką tego typu muzyką, parę jednak utworów podoba mi się, jednak nie w całości, a jedynie w częsciach, głównie za brzmienie. Piosenka z 8 mili mi sie podoba, ale zanim się wypowiem musze dokąłdniej wczytać sie w jej tekst.

Piszecie o nim dużo. chętnie dowiem się wiecej. O co chodziło z jego córką LYSS?

Co do kontrowersyjności: to droga do kariery. najlepiej wie o tym Madonna - mistrzyni budowania kariery na sprzezcnych opiniach i odczuciach. Inni próbują ją naśladować, ale efekt widać dopiero po ładnych kilku latach. Inni artyści mówią, że w taki właśnie sposób wyrażają siebie, ale co to za wyrażanie siebie, skoro po kilku nieudanych piosenkach zmieniają taktykę?

Pamiętam koncert U2 w Niemczech. Bono jest kontrowersyjny, jednak potrafi uderzyć celnie i nie robi tego na oślep. To co wtedy powiedział mnie zmroziło. Nie mogłam złapać oddechu. podobnie po paru jego piosenkach, które mnie fascynują. Nie jest ich dużo, ale mi wystarczy :) jest to jednak postać, która potrafi brać udział w spotkaniach najbogatszych państw i zająć stanowisko.
"...I'm a member of that group of... outsiders. So... thank you, Roswell... Thank you for... for letting me live among you...Thank you for giving me a home... "

User avatar
piter
Wieczna zrzęda
Posts: 1724
Joined: Thu Aug 07, 2003 2:57 pm
Location: warszawa
Contact:

Post by piter » Sun Jan 11, 2004 4:37 am

Niestety to swieta prawda - zbyt wielu "artystow" obiera prosta sciezke chamstwa, brutalnosci i banalu, zamiast piac sie powoli po drabinie umiejetnosci i poswiecen...
ale nie o to chcialem zapytac. Co takiego powiedzial Bono na tym koncercie..?